Preview Mode Links will not work in preview mode

Svenska kyrkan i Norrköping

Podden där kyrkoherde Katarina Wändahl från Svenska kyrkan i Norrköping bjuder in gäster för intressanta samtal om deras drivkrafter, förhållande till Norrköping och syn på tro. Allt varvat med både allvar och goda skratt. Välkommen att lyssna!

Vill du höra av dig om innehållet eller har önskemål om vad som ska diskuteras så maila: kyrkpodden@svenskakyrkan.se

Apr 7, 2022

Nya tag med Kyrkpodden nu när tf kyrkoherde Katarina Wändahl kör vidare med intressanta gäster. I avsitt 52 medverkar artisten Erik Elias som var med i Idol förra året. Det blir ett samtal om vad musiken betyder för honom och vad som händer här näst i karriären, men det blir också ett samtal om Norrköping och medmänsklighet.

Missa inte heller vår intervju med Erik Elias i vårt senaste nummer av Hej Livet.