Nov 2, 2021

I helgen är det Alla helgons dag! Thomas och Katarina pratar om en av våra största kyrkohögtider och deras förväntningar. Sedan blir det ett allvarligt samtal om den senaste tidens dödsskjutningar där oftast barn mördas. Inte minst mordet på Nils "Einár" Grönberg. Varför eskalerar våldet i Sverige och i våra utsatta områden? Hur ska vi vända trenden? Klockaretorpet togs nyligen bort från listan på utsatta områden. Vad har vi gjort tillsammans med andra för att lyckas med det?

Lyssna och har du några tankar eller åsikter är du välkommen att maila oss på: kyrkpodden@svenskakyrkan.se